- U kunt direct inloggen met uw DigiD op www.mijngezondheid.net. Logt u voor de eerste keer in? Dan zult u het contract met uw zorgverlener digitaal ondertekenen.
Let op: had u bij uw vorige huisarts ook al toegang tot MijnGezondheid.net, dan moet uw vorige huisarts eerst het contract beëindigen. Dit gebeurt niet automatisch. U kunt hiervoor contact opnemen met uw vorige huisarts. - Als u inlogt kunt u meteen online een afspraak maken, uw medicatie herhalen en vragen stellen via het e-consult.
Wij verzoeken u alleen een afspraak te maken bij uw eigen huisarts. Als uw huisarts geen tijden beschikbaar heeft via MijnGezondheid.net dan kunt u telefonisch een afspraak maken. De assistente geeft u dan een afspraak bij de huisarts die waarneemt. - De dossiergegevens van onze patiënten ouder dan 16 jaar zijn beschikbaar in MijnGezondheid.net vanaf het moment dat u bij ons bent ingeschreven. U kunt uw eigen medisch dossier bekijken. U kunt zelf kiezen of u gebruikt wilt maken van de mogelijkheden van MijnGezondheid.net.
- Nadat u bent ingelogd krijgt u een overzicht van uw gegevens, telefoonnummer en e-mail. Wilt u deze goed controleren? Als het nodig is, kunt u zelf uw gegevens aanpassen.
- Heeft u vragen? Via het inlogscherm kunt u doorklikken naar Ondersteuning, of klik op onderstaande afbeelding. Daar vindt u instructievideo’s en antwoorden op de meest gestelde vragen. Komt u er dan alsnog niet uit, dan kunt u contact opnemen met de assistente de huisartsenpraktijk: 0592-376666 (kies 2).
U kunt dit nalezen in de brochure, online en bij de balie te verkrijgen.
‘Moet ik naar de dokter’?
Als u in MijnGezondheid.net een afspraak wilt maken met de huisartsenpraktijk ziet u het scherm ‘Moet ik naar de dokter’.
U kunt hiermee zelf snel zien of u een afspraak moet maken of dat u zelf iets kunt doen. U hoeft dan niet naar de praktijk te komen.
Fijn als u hier gebruik van wilt maken. We hopen dat we u hiermee nog beter kunnen helpen.