Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over ons. Daar werken we hard voor. Heeft u toch een klacht of opmerking over onze organisatie? Of bijvoorbeeld over de manier waarop een van onze zorgverleners met u omgaat? Dan horen wij dat graag van u. Want we kunnen leren van uw ervaring. Hieronder leest u hoe u uw klachten of opmerkingen aan ons doorgeeft.
Complimenten
Misschien heeft u geen klacht, maar bent u juist heel tevreden. Dat vinden wij natuurlijk leuk om te horen! U kunt een compliment geven aan de persoon die u behandelt. Maar u kunt het ook doorgeven aan de manager, mevrouw M. Blommendaal.
De klachtenregeling
De klachtenregeling geeft u de kans om aan te laten weten dat u ergens niet blij mee bent. U heeft recht op een reactie. Wij nemen uw klacht serieus. We zullen ons best doen om het vertrouwen te herstellen.
Het werkt meestal het best om uw klacht direct te bespreken met uw zorgverlener. Want u krijgt dan meteen antwoord op uw klacht. Lukt dit niet, of wilt u dit niet? Dan kunt u uw klacht bespreken met de manager M. Blommendaal. Als laatste kunt u ook uw klacht indienen bij de klachtencommissie.
Welke klachten?
U kunt over allerlei zaken een klacht indienen. We geven een paar voorbeelden:
- U bent niet tevreden over een medische behandeling.
- U bent niet tevreden over een beslissing die een zorgverlener nam.
- U bent niet tevreden over de manier waarop iemand van de huisartsenpraktijk met u omging.
Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze folder. Deze is hier in te zien, maar is ook bij de balie van de huisartsenpraktijk te verkrijgen.
Folder klachtenregeling (als u hier op klikt, zal de folder worden gedownload).