Wij werken met een keuzemenu en terugbelsysteem.
Dit doen we om het werk van de assistentes beter te verdelen over de dag.
Als u ons belt op 0592-376666 dan krijgt u een dit keuzemenu.
In verband met kwaliteit en scholing nemen we telefoongesprekken op.
U kunt kiezen om teruggebeld te worden.
Ook kunt u blijven wachten totdat u ons aan de lijn krijgt.
Als u later op de ochtend of in de middag belt, kan het zijn dat het een uur of langer duurt voor we u terugbellen. Als u wilt blijven wachten, dan wacht u dus ook een uur of langer. Wilt u liever wachten en vindt u het niet prettig om teruggebeld te worden? Bel dan zo vroeg mogelijk in de ochtend.
Op deze manier zijn we én goed bereikbaar én delen we onze tijd beter in. Daardoor hebben we meer aandacht voor u als patiënt.
Wist u dat u veel zaken zelf kunt regelen via MijnGezondheid.net. Dat is handig voor u en voor ons.
Bent u niet zo handig met de computer of de telefoon?
Bij de bibliotheek helpen ze u om dit te leren. Handig om te doen, want er zijn steeds meer zaken die we digitaal kunnen en soms ook moeten regelen.